BEURZEN
De LIVE Formule ziet een beurs als een groot event met allemaal kleine mini events: de stands. Met deze benadering hebben wij super verrassende concepten bedacht, beursstands tot complete brand events neergezet en snappen we dat zowel een beursconcept als een beursdeelname draaien om harde Return on Investment. Door met beleving, verrassing, omdenken, gerichte interactie en toepassingen van digitale tools, gamification en bijvoorbeeld slimme activaties, wordt een beurs of beursdeelname met De LIVE Formule een gegarandeerd succes.
THE NEXT EVENT
THE NEXT EVENT
Doelstelling Eventbedrijven door middel van expertise koppelen aan opdrachtgevers van zakelijke evenementen. Het grootste doel dat centraal staat bestaat uit kennisdelen. De bezoeker kan in de woonkamer van de opdrachtgever komen zitten om de tips en tricks aan te horen. De bezoekers waren louter opdrachtgevers en bureaus, zij die de kennisdeelden waren de branche experts. |
Concept The Next Event is niet voor iedereen! Het is een kennisevent speciaal voor opdrachtgevers en organisatoren. The Next Event is bijvoorbeeld een must voor eventmanagers, marketeers, eventplanners, directiesecretaresses. Je kunt heel simpel zeggen: Iedereen die in zijn werk betrokken is bij het organiseren van events wordt wijzer van een bezoek aan The Next Event. Bezoekers boeken in het voortraject stoelen gereserveerd bij kennissessies naar keuze. Die kennissessies worden gegeven door eventbedrijven, gekoppeld aan hun specifieke expertise en ervaring. Zo doen opdrachtgevers veel kennis en ervaring op en wordt zo een band gelegd met de kennisdelers die op langere termijn voor opdrachten en leads zorgen. |
TYPISCH DE LIVE FORMULE
De LIVE Formule zette met The Next Event één van de oudste eventconcepten op z’n kop. Geen stands met vlaggen, banners en pennetjes, maar allemaal woonkamers die zichzelf vermarkten op basis van het delen van kennis. Daarbij zijn we streng in het toelaten van de bezoeker: geen kwantiteit, maar kwaliteit.
De LIVE Formule zette met The Next Event één van de oudste eventconcepten op z’n kop. Geen stands met vlaggen, banners en pennetjes, maar allemaal woonkamers die zichzelf vermarkten op basis van het delen van kennis. Daarbij zijn we streng in het toelaten van de bezoeker: geen kwantiteit, maar kwaliteit.