incentives
De incentive, beloning, is een veel ingezet middel om medewerkers of relaties te belonen. Wij geloven erin dat het hierbij niet langer draait om de meest spectaculaire reis of het grootste cadeau. Het draait bij incentives om pure aandacht, Oprecht iets geven vanuit jouw bedrijf of merk. Een incentive uit het hart heeft vele malen grotere meerwaarde dan de incentive met het enorme budget. Lukt het om een incentive neer te zetten, waarbij de aandacht voelt als een warme deken, dan kun je zelfs inhoud, een productlancering of een kennissessies in de incentive verweven.
rymax experience 2023
Doelstelling
Distributeurs van over de hele wereld bedanken, binden tot de Rymax Familie, ze een pure Holland beleving geven, netwerken én de introductie van de nieuwe Rymax-fles en het accelerator programma. De hierbij horende doelgroep waren 40 distributeurs uit 30 landen, verdeeld over 5 continenten. |
Concept
The Rymax Holland Experience speelde in op de oorsprong van het oranje, zwart, witte merk: Holland. Een reis waarin de gasten verwend werden en tot een familie werden samengebracht, kwam volledig in balans door leuke leisure activiteiten steeds weer te combineren met inhoud en het verhaal van Rymax. |
TYPISCH DE LIVE FORMULE
Met de grote cultuurverschillen van de internationale groep durfde De LIVE Formule en Rymax het aan om over the top Holland te laten beleven. De Zaanse Schans ging extra vroeg open. Niet alleen voor een mooie groepsfoto en de honderden foto’s die de gasten maakten, maar juist ook om naar de Oliemolen op het complex te gaan, die voor de gelegenheid Rymax-gebrand was, waarbij de molenaar uitleg gaf over hoe een specialist de markt kan veroveren. In de bus op weg naar Amsterdam werd een video gedeeld waarbij het team van Rymax op dat specialiseren door ging. En zo wisselden een lunch op een rondvaartboot zich af met een kennissessie van de brandmanager van Heineken in de Heineken Experience, werd de toespraak tijdens het diner in Kasteel Woerden de voorbode van een avondje Rymax-familie en was het helemaal een ongelooflijke belevenis om langs de prachtige Vecht met E-choppers van Vinkenveen (hotel) naar Utrecht te rijden voor de onthulling van de nieuwe fles in de Werkspoorkathedraal. De onthulling werd vooraf gegaan door een neurowetenschapper die uitlegde wat een nieuwe verpakking met ons brein doet.
Met de grote cultuurverschillen van de internationale groep durfde De LIVE Formule en Rymax het aan om over the top Holland te laten beleven. De Zaanse Schans ging extra vroeg open. Niet alleen voor een mooie groepsfoto en de honderden foto’s die de gasten maakten, maar juist ook om naar de Oliemolen op het complex te gaan, die voor de gelegenheid Rymax-gebrand was, waarbij de molenaar uitleg gaf over hoe een specialist de markt kan veroveren. In de bus op weg naar Amsterdam werd een video gedeeld waarbij het team van Rymax op dat specialiseren door ging. En zo wisselden een lunch op een rondvaartboot zich af met een kennissessie van de brandmanager van Heineken in de Heineken Experience, werd de toespraak tijdens het diner in Kasteel Woerden de voorbode van een avondje Rymax-familie en was het helemaal een ongelooflijke belevenis om langs de prachtige Vecht met E-choppers van Vinkenveen (hotel) naar Utrecht te rijden voor de onthulling van de nieuwe fles in de Werkspoorkathedraal. De onthulling werd vooraf gegaan door een neurowetenschapper die uitlegde wat een nieuwe verpakking met ons brein doet.