pr en mediawaarde
Een event, een activatie, een beleving leent zich perfect voor grote PR en Mediawaarde. Als dat jouw doelstelling is, gaan we samen om tafel en bedenken wij vanuit jouw DNA, jouw kernwaarden een gedurfd concept. Want wie voor PR en Mediawaarde gaat, die moet lef en durf hebben. Zonder jouw doelstelling uit het oog te verliezen: dat lef en die durf hebben wij!
65 JAAR DE GRAAFSCHAP: EEN PRIJZENKAST VOL VERHALEN
65 JAAR DE GRAAFSCHAP: EEN PRIJZENKAST VOL VERHALEN
Doelstelling Een event neerzetten waarbij het 65-jarig jubileum van voetbalclub De Graafschap niet alleen gevierd werd, maar waardoor de binding met de achterban en regio nog groter moest worden. Daarbij een harde doelstelling: bereik de landelijke media met dit event en dus met het unieke De Graafschap DNA en gevoel. De doelgroep voor de theatervoorstelling zelf waren de supporters en acherban van de club, vanuit de PR en Mediawaarde gedachte wilden we de rest van Nederland kennis laten maken met het unieke karakter van de club van de Superboeren. |
Concept Samen met oppersupporters Dennis, Maarten en Eddy, regisseur Wim Maatman en theater Amphion in Doetinchem kwam De LIVE Formule tot een concept waar spelers, supporters en alles rondom de club de hoofdrol speelden. Binnen het thema Veur Altied: een prijzenkast vol verhalen, werd de voorstelling een aaneenschakeling van bijzondere verhalen en mensen. En wat een resultaat heeft de voorstelling geboekt, tot op de dag van vandaag (5 jaar later) wordt er nog over nagepraat. |
TYPISCH DE LIVE FORMULE
De voorstelling heeft zoveel PR en Mediawaarde opgeleverd dat de bedenker van de show werd uitgenodigd bij programma's als TV Gelderland en De Wereld Draait Door.
De voorstelling heeft zoveel PR en Mediawaarde opgeleverd dat de bedenker van de show werd uitgenodigd bij programma's als TV Gelderland en De Wereld Draait Door.